نقش تاثیر گذار شبکه ها ی اجتماعی بر صنایع دستی

حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی نقش تاثیر گذار ی در توسعه صادرات صنایع دستی دارد.

 به گزارش خبرنگار میراث آریا،معاون حقوقی ،اموردولت و زارت ارتباطات کشور مرتضی براری گفت: بعد ازپس از برجام یکی از اولویتها توسعه صادرا ت است.

من اعتقاد دارم صنایع دستی باید در این حوزه ورود کند ما در طول یک هفته  ای که در ترکیه حضور داشتیم یک میلیون دلار فروش داشتیم .

وی ادامه داد: در بازار جهانی می توانیم با تامل درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری در فضای مجازی تعامل داشته باشیم  حضور در فضای مجازی می تواند به این موضوع کمک کند.

براری تصریح کرد: با وجود 5 میلیارد سیم کارت در دست افراد دنیا ما می توانیم با حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی توسعه صادرات صنایع دستی را رونق ببخشیم.

وی تصریح کرد: با حضور در شبکه های مجازی ، حجم فروش صنایع دستی رونق پیدا  می کند ، در حوزه اقتصاد دیجیتال ،صادرات درحوزه صنایع دستی افزایش می یابد.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 139503088